مقالات جدید

راهنمای خرید گردنبند طبی پزشکی

راهنمای خرید گردنبند طبی پزشکی

گردنبند طبی پزشکی ، یکی از تجهیزات پزشکی بسیار پر کاربرد در علم پزشکی است که یکی از زیر مجموعه های تجهیزات پزشکی و لوازم و تجهیزات ارتوپدی است. گردنبند طبی که نام دیگر آن کلار گردنی می باشد، بهترین و عالی ترین گزینه برای افرادی که دچار ایجاد مشکل در ناحیه گردن خود شده اند می باشد. باید اشاره کنیم که عوامل بسیار زیادی وجود دارد که سبب می شود در ناحیه گردن درد ایجاد شود. خرید گردنبند طبی، امروزه امری بسیار حساس بوده و نیاز به دقت بسیار زیادی دارد.
قبل از خرید به موارد زیر دقت کنید 
*      اندازه گردنبند طبی
طبیعتا، درد های عضلانی در سنین مختلف به وجود می آید. چرا که این گونه دردد ها بر اثر سانحه های نا گوار، طرز نادرست خوابیدن، و سایر دلایل دیگر در هر سنی به وجود می آید. به همین سبب باید اشاره کنیم که این گونه از تجهیزات پزشکی در اندازه ها و سایر های مختلف ساخته می شود. به طور کلی این گونه از لوازم ارتوپدی در سایز های S، M، L، ,XL تولید می شود.
*      ساختار مناسب برای دسترسی به شاهرگ
گاهی اوقات ممکن است برای افرادی که دچار مشکل در ناحیه گردن شده اند امکان وجود مشکلات بسیار جدی و اورژانسی پیش می آید. به همین سبب به منظور درمان، ممکن است که نیاز به دسترسی به شاهرگ در گردن باشد. به همین سبب باید اشاره کنیم که یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قبل ار خرید گردنبند طبی باید به آن توجه کنید، این است که ساختار این گونه از گردنبند های طبی به گونه ای باشد که دسترسی به شاهرگ به راحتی امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید :

تاریخچه گوشی پزشکی

مشخصات صندلی طبی مناسب

*      شستشوی راحت
برخی از گردنبند های طبی، به گونه ای ساخته می شوند که شستشوی آن ها امکان پذیر باشد. به دلیل استفاده مداوم از این گونه از تجهیزات پزشکی، بهتر است که به وجود ویژگی قابل شستشو بودن آن توجه کنید و در نهایت، خرید خود را انجام دهید.
*      نرمی و سختی گردنبند طبی
گردنبند طبی ، باید به گونه ای ساخته شود که هیچ گونه ازار و اذیتی را برای فرد به همراه نداشته باشد. به بیان بهتر، این گونه از تجهیزات پزشکی، باید دارای جنس نرمی باشند تا فردی که از آن استفاده می کند، با سختی های آن رو به رو نشده و گردن او دچار اذیت های پوستی توسط این محصول نشود. البته نا گفته نماند که برخی از گردنبند های طبی با جنسی نسبتا سخت ساخته می شود تا گردن فرد به هیچ عنوان تکان نخورد و آسیب نبیند.
*     گردش هوا
برخی از موارد، فرد باید برای مدت زمانی طولانی از گردن بند طبی استفاده کند. به همین سبب باید اشاره کنیم که بهتر است که این محصولات باید دارای ساختاری باشند که هوا درون آن ها بچرخد و پوست فرد هیچ آسیبی نبیند.

برای مشاوره و خرید تجهیزات پزشکی کلیک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *