مقالات جدید

با ویلچر برقی اشنا شوید

Get to know the electric wheelchair با ویلچر برقی اشنا شوید

ویلچر برقی دارای یک موتور الکتریکی می باشد که حرکت ویلچر به واسطه آن امکان پذیر می باشد. این موتور ها، با استفاده از یک باتری کار می کنند که در نهایت، با کمک این باتری، برق مورد نیاز برای حرکت ویلچر تامین می شود. لازم به ذکر است که هر نوع ویلچر برقی ای، دارای سرعت متفاوتی می باشد. که در نهایت، کاربران می توانند به راحتی و آسانی، با کمک پنل کنترل و همچنین اهرم کنترل سرعت، به راحتی و آسانی، سرعت مورد نیاز خود را فراهم کرده و در نهایت، به راحتی جا به جا شود.
ویلچر برقی، سازه ای است که برای جا به جایی و حرکت، تنها نیاز به نیروی بسیار کمی برای فشردن چند دکمه می باشد و در نهایت، باقی کار توسط موتور این ویلچر ها انجام می شود. در ادامه همه چیز را درباره ویلچر برقی بیان کرده و شما را با تمامی ویژگی ها و خصوصیات این دستگاه آشنا نموده ایم. پس اگر قصد خرید ویلچر برقی را دارید، توصیه می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع ویلچر برقی
ویلچر های برقی، دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها، بر اساس ویژگی ها و خصوصیات مختلف ساخته شده اند. به عنوان مثال، از انواع ویلچر های برقی، می توان به چهار چرخ و شش چرخ اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که با توجه به وجود چرخ های متعدد در ویلچر ها، گاهی اوقات، قدرت موتور ها به چرخ های مختلفی انتقال می یابد. به عنوان مثال، گونه هایی از ویلچر های برقی، در دو چرخ جلو، گونه هایی در دو چرخ وسط، و همچنین گونه های دیگری در دو چرخ عقب خود، دارای قدرت حرکتی که توسط موتور به آن ها منتقل یافته می باشند. و در نتیجه شما می توانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید آن ها کنید.

برای خواندن مقالات بیشتر کلیک نمایید 

*ویلچر برقی با چرخ های متحرک در عقب

اگر نیاز دارید تا سرعت بیشتری را از ویلچر برقی دریافت کنید، آن دسته از ویلچر های برقی که قدرت موتور در چرخ های عقب آن وجود دارد، بسیار مناسب تر است. در نتیجه قبل از خرید ویلچر برقی، بهتر است تا اطلاعات کافی را درباره انواع مختلف آن ها داشته باشید.
*ویلچر برقی با چرخ های متحرک در وسط
ویلچر های برقی که قدرت حرکت آن ها با کمک چرخ های وسطی تامین می شود، دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر ویلچر ها می باشد. این گونه ویلچر های برقی با قدرت حرکت در چرخ وسط، دارای ویژگی هایی همچون برد بیشتر برای حرکت، بوده و در واقع می توان گفت که با استفاده از آن ها می توانید به میزان بیشتری مانور دهید.
*ویلچر برقی با چرخ های متحرک در جلو
ویلچر برقی، که چرخ های جلوی آن قدرت حرکت را دارند، یکی از بهترین انواع ویلچر ها می باشند، که می توانید به راحتی و آسانی در مسیر هایی که حرکت در آن ها سخت است عبور کنید.  در واقع این گونه از ویلچر های برقی برای استفاده در زمین های چمنی، نا هموار، و سایر زمین ها ساخته شده اند. البته بدون شک، سرعت این گونه از ویلچر های برقی، پایین تر بوده. اما با این حال، یکی از بهترین و عالی ترین گزینه ها برای جا به جایی در مسیر های نا هموار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *