مقالات جدید

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت صندل طبی پرستاری

Factors affecting the quality of nursing medical sandals عوامل تاثیرگذار بر کیفیت صندل طبی پرستاری

ویژگیهای صندل طبی پرستاری مناسب چیست

صندل طبی موجود در فروشگاه سینوهه ، یکی از سالم ترین و راحت ترین انوع صندل می‌باشد که پا در آن بسیار راحت است و هیچ گونه فشاری را متوجه پا نمی‌کند و محصولی بسیار ایمن و با استحکام می‌باشد و از کارایی عالی برخوردار است، در تهیه این نوع صندل استاندارد تولید کننده بهترین جنس و برترین مدل را به کار می برد به گونه ای که پا در آن کاملا راحت می باشد. قطعا هر صندل طبی مناسب نبوده و ارزش خرید ندارد ما در این مقاله ویژگیهای یک صندل طبی خوب را برای شما بیان میکنیم . با ما همراه باشید .

یکی از موثر ترین عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت صندلهای طبی ، جنس این محصول است که تولید کننده معمولا از بهترین و با استحکام ترین جنس برای تهیه آن استفاده می کنند به گونه ای که این نوع دمپایی هم از دوام و استحکام بالایی برخوردار است و هم این که محصولی راحت و سبک می باشد.انعطاف پذیری عامل دیگری است که هم کیفیت و کارایی این نوع صندل را بالا می برد و هم این که سبب می شود دمپایی دوام بالاتری در برابر فشار های مختلف داشته باشد و پا در آن بسیار راحت تر حرکت نماید.

صندلهای طبی موجود در فروشگاه ما را می توان استاندارد ترین نوع صندل به شمار آورد که در تهیه آن تولید کننده همه استانداردهای لازم را به خوبی رعایت می نماید و باعث می شود یکی از ایمن ترین و پر فروش ترین نوع صندل طبی محسوب شود، پس شیوه تولید نیز بر کارایی و کیفیت این محصول می افزاید وقتی از بهترین بهترین جنس به بهترین و استاندارد ترین روش تهیه شود مطمئنا کیفیت و کارایی و دوام آن بالا می باشد.

صندل های طبی را بهتر است از فروشنده و تولید کننده معتبر و اصلی خریداری نمایید چرا که این تولید کنندگان هم بهترین نوع این دمپایی و صندل را در اختیار دارند و هم آن را با قیمت تولیدی و ارزان به فروش می رسانند. برای مشاهده و خرید انواع صنل طبی کافیست کلیک نمایید .

فواید استفاده از صندل طبی

فواید استفاده از صندل طبی پرستاری فراوان می باشد و با استفاده از این نوع صندل می توان بر سلامت پا و به تبع آن بر سلامت زانوها و کمر و بدن افزود، صندل طبی پرستاری از آنجایی که استاندارد و سبک می باشد هیچ گونه سنگینی و باری را متوجه پاها نمی کند و یکی از صندل های برتری می باشد که می توان با استفاده از آن سلامت بدن و پا ها را بالا برد و مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد بدون این که فرد احساس خستگی کند و یا فشاری را متوجه کمر و یا زانوها نماید.

صندلهای طبی اصل بسیار سبک و انعطاف پذیر است و به فرد کمک می کند راحت تر و سبک تر با آن قدم بردارد و از آنجایی که پا در آن عرق نمی کند لیز گرفتگی با آن بسیار کم می باشد و مبتلا شدن پا ها به بیماری های قارچی در آن بسیار کم می باشد و همینطور فشار به قسمت های مختلف پا و کمر را کاهش می دهد و سبب می شود بدن و پا ها با سلامت بیشتری همراه باشند.

صندل طبی پرستاری

ویژگی صندل طبی

*ترجیحا پشت پا باید دستکم با یک بند بسته شود; برای این که مانع عقب و جلو پا در کفش شود. افراد مختلف پاهایی با شکل متفاوت و گاهی غیر نرمال دارند.بنا براین; بخشی از صندل هایی که تولید میشوند; صندل هایی هستند که غیر عادی بودن شکل پا و بیماری های آن ها را در نظر گرفته و در طراحی و ساخت آن تمهیداتی برای این مسئله می اندیشند.

*پنجه پهن و با ارتفاع;  پنجه صندل از مهمترین ویژگی صندل طبی استاندارد است. وقتی عرض یا ارتفاع پنجه آن کم باشد بیماریهای زیادی مانند انگشت چکشی;  میخچه وهالوکس والگوس را ایجاد میکند.انگشتان پا باید در پنجه صندل فضای کافی داشته باشند تا از هم باز شوند و کمی به بالا و پایین بروند. به جای استفاده از صندل های با نوک تنگ از صندل های با پنجه گرد استفاده کنید.

*کفی قابل تعویض; سعی کنید صندلی بخرید که کفی (Insole) قابل عوض کردن داشته باشد. با این کار میتوان با عوض کردن کفی اندازه و حجم صندل را کم و زیاد کرد تا وقتی پا ورم کرد بتوان جا برای آن باز کرد و یا کفی ساده را با کفیهای درمانی جایگزین کرد.

*کف داخلی با شکل مناسب;  کف صندل از داخل (Foot bed) باید قوسهایی داشته باشد که هماهنگ با قوسهای کف پا باشد. وزن بدن در داخل چنین صندلی به صورت متناسب برروی تمام سطح کف آن توزیع شده و پا در چنین کفی احساس راحتی میکند.

*پاشنه مناسب;  پاشنه (Heel) صندل از قسمتهای مهم آن است. صندل بدون پاشنه و یا با پاشنه بلند هر دو مضر هستند. اندازه پاشنه به طور متعادل باید حدود 1.1 تا 4 سانتیمتر باشد.

*کف قوسی شکل صندل;  کف بیرونی صندل (Outsole) باید قدری گوژ باشد تا وسط کفش پایین تر از دو انتهای آن قرار گیرد. راه رفتن با کفش طبی بسیار راحت بوده و در هنگام راه رفتن; موقع اصابت پاشنه به زمین و موقع بلند شدن پنجه از زمین فشار زیادی به کف پا و مچ پا وارد نمی شود.

*سطح داخلی یکنواخت; با دست کشیدن به تمام سطح داخلی صندل های طبی باید متوجه شویم سطوح یکنواخت و قوسهای نرمی در درون آن وجود دارد; این چنین صندل هایی در موقع راه رفتن فشار کمتری را به پوست وارد میکنند.

صندل طبی مناسب از چه موادی ساخته شده است؟

رویه داخلی و بیرونی یک صندل طبی مناسب ترجیحاً باید از چرم; و یا ماده ای ساخته شوند که رطوبت را در خود نگه نمیدارد. چرم میزان زیادی از رطوبت را جذب کرده و هنگامیکه صندل را از پا درمیآوریم; آن را به بیرون تراوش میکند.صندل های طبی از جنس چرم اصل می باشد.کفش یا صندل مرطوب میتواند موجب ابتلای پا به بیماریهای قارچی باشد. موادی که تخت صندل از آن ساخته میشود، تعیین کننده میزان جذب ضربه توسط آن هستند.

یک تخت چرمی تا حدود زیادی ضربه وارده در هر قدم برداشتن را دفع میکند و یا به عبارت بهتر; آن را جذب نمیکند، در حالی که انواع متفاوت لاستیک قابلیت ارتجاعی دارد. تخت صندل حتی در جذب نیروهایی که هنگام دویدن یا روی نوک پا راه رفتن به پا وارد میشوند; نقش دارد. تخت بیرونی صندل با سطح زمین تماس می یابد. جنس این قسمت تعیین کننده این است که آیا صندل روی سطوح کم اصطکاکتر سر خواهد خورد و خواهد لغزید یا خیر.

فروشگاه سینوهه با سالها تجربه آماده ارائه خدمت در زمینه تجهیزات پزشکی به شما عزیزان میباشد برای مشاوره و خرید روی کلمه صندل طبی کلیک نمایید .


صندل طبی 

قیمت صندل طبی

صندل طبی پرستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *