مقالات جدید

محصولات حفاظت فردی

محصولات حفاظت فردی

محصولات حفاظت فردی چگونه از شما محافظت میکند 

محصولات حفاظت فردی ، سدی است تا از تماس افراد با صدمات شغلی و تماس با خون یا مایعات بدن بیمار جلوگیری نماید و با کنترل­های پیوسته و حساب شده و آگاهی از روش کار، ریسک کار را پایین می آورد. محصولات حفاظت فردی موجود در سایت فروشگاه سینوهه شامل : شیلد محافظ صورت ، انواع ماسک ، دستکش ، لباس ایزوله و … میباشد که در این مقاله به تفضیل شما را با آنها آشنا میکنیم.

شیلدهای صورت:

 یک شیلد صورت متشکل از یک صفحه نیمه شفاف یا صفحه مشبک با توری سیمی‌بوده که به صورت دستی و یا از طریق گیره‌ها و بندها به سر اپراتور متصل و کل ناحیه صورت را می‌پوشاند.در بعضی از محیطهای کار خطرات تهدید کننده ناحیه چشم همزمان قادرند که ناحیه صورت را نیز تهدید نمایند که برای مثال می‌توان به پرتاب ذرات، فلزات مذاب، تشعشعات زیان‌آور و غیره در مشاغلی نظیر جوشکاری، ریخته‌گری، سند بلاست و مشاغل مشابه اشاره کرد. در این شرایط ناحیه صورت نیز نیازمند حفاظت خواهد بود که این عمل از طریق استفاده از شیلدهای صورت عملی می‌شود.در بعضی موراد یک شیلد صورت به تنهایی قادر به حفاظت کامل از چشمها نبوده و لازم است همراه با عینکهای ایمنی و یا گاگل ها ( عینکهای فنجانی) به کار روند.

محصولات حفاظت فردی

عینک‌های ایمنی:

 به گستره وسیعی از حفاظهای چشم گفته می‌شود این نوع عینکها معمولاً همراه با لنزهایی با درجه کدورت خاص برای محافظت چشم کارگران در برابر در خشندگی به کار می‌روند. بعضی از انواع این نوع وسایل حفاظتی در صورتی که دارای لنزهای ایمنی مطابق با استانداردهای ANSI Z87.1 نظیر عینکهایی با لنزهای پلاستیکی و همچنین شیشه‌های سخت شده باشند می‌توان از آنها برای محافظت چشم در برابر خطرات ناشی از اصابت اجسام پران با چشم استفاده کرد. از عینکهای معمولی در محیطهایی که ریسک اصابت ذرات از کناره‌های لنز وجود داشته باشد، نمی‌توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که عینکهای ایمنی نیازمند چارچوبهای ویژه خود بوده و لنزهای ایمنی نصب شده بر روی چارچوبهای معمولی نمی‌تواند به عنوان عینک ایمنی محسوب شود. در مواقعی که خطر اصابت ذرات واجسام از جوانب لنزهای ایمنی عینک با چشم وجود داشته باشد، وجود حفاظهای جانبی در روی عینکهای ایمنی لازم می‌باشد. نوع حفاظهای جانبی با توجه به ابعاد ذرات و اجسام می‌تواند به شکل یکپارچه و بدون منفذ، مشبک وتوری شکل باشند.

محصولات حفاظت فردی

برای مشاهده و خرید انواع عینک ایمنی اینجا کلیک نمایید .

دستکش :

کسانیکه که در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار می‌کنند (HCW) با خطرات مربوط به عوامل بیماری‌زای خونی (BBI) از قبیل هپاتیت B (HB)، هپاتیتC (HC) و ویروس ایدز روبرو هستند. از طرف دیگر، این افراد مستعد انتقال آلودگی به بیماران هستند. دستکشهای سالم می‌توانند مانع BBI شوند، اما امکان سوراخ شدن دستکش ‌ها در حین جراحی نیز وجود دارد یک بررسی در مورد مطالعات بر روی سوراخ شدن دستکش‌ها در طی عملهای جراحی مختلف و با توجه به استفاده‌کنندگان از دستکش جراحی ، تعداد و محل عملهای جراحی، مدت زمان و نوع عمل جراحی، انجام شد.
اکثر سوراخ شدگی‌ها مربوط به انگشت اشاره و انگشت شست (مربوط به دست غیر غالب-مثلا برای راست دست‌ها دستت چپ و برای چپ دست‌ها دست راست) بود. طول مدت عمل جراحی، نقش جراح (جراح اصلی) و نوع عمل جراحی بر میزان سوراخ شدگی تأثیر دارند.پوشیدن دو جفت دستکش جراحی ، فن‌های آندوسکوپی و فن‌های بدون دخالت دست، احتمال تماس با خون را در طی عمل جراحی کاهش می‌دهند. سیستم‌های نشانگر می‌توانند سوراخ شدن دستکش ها را تشخیص دهند. به دلیل میزان بالای عمل جراحی که در این تحقیق مورد مطالعه قرارگرفته است، وضعیت دستکش در حین عمل جراحی باید بررسی شود (مثلاً از هر ۳۰ دقیقه یک‌بار).

محصولات حفاظت فردی

لباس ایزوله:

لباس­های ایزوله به لباسی گفته می­شود که بمنظور محافظت از بیماران و یا کادر درمانی در موقعیت­هایی که احتمال ترشح یا اسپری شدن خون یا مایعات بدن، وجود دارد، استفاده می­شود.
در حال حاضر، در مورد اصطلاحات لباس، موارد زیر وجود دارد: لباس­ ایزوله، لباس­های پوششی، لباس­های احتیاطی و لباسهای محافظ. اصطلاح لباس پوششی برای تعریف “لباس عایق” استفاده می شود. اصطلاحات” لباس محافظ“و” لباس احتیاط” نیز برای تعریف لباس­های ایزوله در بازار استفاده می شود.

محصولات حفاظت فردی

برای خرید انواع لباس محافظتی ( گان ، لباس ایزوله ) کلیک نمایید .

ماسک تنفسی :

ماسک ها انواع مختلفی دارند که افراد بسته به محلی که در آن قرار دارند و شرایط  از این ماسک ها استفاده می کنند.  می توان گفت که ماسک ها موانعی فیزیکی هستند که ما را در برابر ذرات آلاینده ی معلق در هوا محافظت می کنند و مانع ورود این ذرات به بینی و دهان ما می شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر فکر میکنید ماسکی وجود دارد که  در برابر آلودگی سلامتی شما را کاملاً تضمین میکند، اشتباه می کنید.

با این حال و با توجه به شرایط کنونی استفاده از ماسک تنفسی برای حفظ سلامت هر فرد الزامی است. در هنگام تهیه ی هر نوع ماسکی به این نکته دقت کنید که  ماسکی که استفاده می کنید کاملاً روی صورت شما فیکس شده و دهان و بینی را کاملاً پوشش دهد تا از ورود هوای آلوده و ویروس های بیماری زا به داخل جلوگیری کند، در غیر این صورت کارایی ماسک کاهش پیدا می‌کند. قیمت ماسک تنفسی بستگی به تعداد لایه و پارچه ساخت آن دارد، داشتن استاندارد های مختلف نیز بر قیمت ماسک تاثیر گذار است.

محصولات حفاظت فردی

و ….

در پایان :

امروزه زمان حرف اول را برای هر شخص میزند. برای بسیاری از افراد بهای اوقات فراغت با توجه به مشغله های گوناگون بیشتر شده است. از اینرو توسعه اینترنت، روش های خرید هم دگرگون ساخته. از آنجایی که اتلاف وقت برای خرید و انتظارهای طولانی در صف خرید برای مردم مقدور نیست لذا با کمک اینترنت توانستیم به این نیاز بشر پاسخ دهیم و با ارائه محصولات با کیفیت دسترسی آنها به کالای مورد نظرشان را تسهیل بخشیم. فروشگاه سینوهه به مدیریت مهدی وطنخواه با راه اندازی وب سایت خود در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در این راستا آغاز کرده است. این سایت در ۲ فاز فروش البسه پزشکی ،گوشی پزشکی،صندل های طبی و… و تولید محتوا مناسب در این خصوص میپردازد. برای مشاهده و خرید کلیک نمایید.


تجهیزات پزشکی 

فروش محصولات حفاظت فردی

فروشگاه تجهیزات پزشکی سینوهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *