مقالات جدید

بهترین نوع ماسک در مقابل ویروس کرونا

بهترین نوع ماسک در مقابل ویروس کرونا

ماسک تنفسی ، وسیله ای بی نظیر و عالی است که توانسته جان انسان ها را در طی دو سال اخیر نجات دهد. در بین تمامی دستورات و پروتکل های بهداشتی که به منظور محافظت از خود در برابر ویروس کرونا وجود دارد، استفاده از ماسک ، اولویت اصلی می باشد. چرا که اولین و ساده ترین راه برای ورود این ویروس به بدن، از طریق راه های تنفسی انسان است. به همین سبب باید قبول کنیم که بدون وجود ماسک تنفسی، همه ما دچار مشکلات بسیار زیادی می شدیم. اما یکی از مورادی که همراه با حضور ویروس کرونا در جامعه وجود داشت، تنوع بسیار زیاد در ماسک های تنفسی بود. در واقع باید اشاره کنیم که امروزه، چالش های متعددی در خصوص خرید ماسک تنفسی وجود دارد. که از آن ها می توان به انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع ماسک برای مقابله با ویروس کرونا است.
ماسک تنفسی دارای ویژگی های مختلفی می باشد. که متاسفانه برخی از این ماسک ها استاندارد های لازم را در خصوص مقابله با ویروس کرونا نداشته و مهم تر از همه اینکه، تضمین خوبی برای مراقبت از ورود هر گونه میکروب ها و ویروس ها به محیط داخلی ماسک نمی دهند. به همین سبب خرید ماسک تنفسی یکی ازمشکلات اساسی در دنیای امروز می باشد. اما در ادامه این مطلب، شما را با بهترین و پر فروش ترین ماسک تنفسی که در یک سال اخیر توانسته امتحان خود را به خوبی پس بدهد آشنا کرده ایم. ماسک سه بعدی و همچنین ماسک n95 دو مورد از عالی ترین و بی نظیر ترین گزینه هایی هستند که می توانند از شما در برابر مبتلا شدن به ویروس کرونا محافظت کنند و در نهایت، سپر خوبی برای مقابله با این ویروس باشند.
برای جلوگیری از ابتلا به کرونا از چه ماسکی استفاده کنیم؟
ماسک تنفسی با داشتن تنوع بسیار زیاد دارای کیفیت ها و ضمانت های مختلفی می باشد. به همین سبب بسیار مهم است که دقیقا بدانید که ماسکی مناسب شما است و از شما در برابر مبتلا شدن به این ویروس کنده مراقبت می کند. در لیست زیر دو مورد از بهترین ماسک ها برای مقابله با ویروس کرونا معرفی شده است. شما می توانید به راحتی و آسانی، این ماسک ها را تهیه کنید و در نهایت، از خود در برابر ابتلا به این ویروس محافظت کنید.

ماسک تنفسی ffp2
این ماسک تنفسی از الیاف نانو ساخته شده،  یک بار مصرف است و قابلیت شستشو ندارد،  و نمی توان از آن استفاده ی طولانی مدت کرد. ماسک تنفسی ffp2 را اغلب به اسم ماسک سوپاپ دار یا ماسک فیلتر دار می شناسند.ماسک تنفسی ffp2 دارای فیلتر ثابت است و چیزی حدود 94 درصد ذرات آلاینده ی بین 2 تا 5 میکرون  موجود درهوا را فیلتر می کند.ماسک تنفسی ffp3 نیز فیلتر دار است و قادر است تا 99 درصد ذرات کمتر از 2 میکرون را فیلتر کند از این جهت قوی تر از ماسک ffp2 میباشد.در حالت کلی این ماسک ها دارای یک لایه کربن فعال در ساختار خود هستند،  وجود این لایه ی کربن اکتیو کاربر را در مقابل بخار ها، گازهای مضر،بوی نامطبوع و غبارهای روغنی و مرطوب محافظت می کند. وجود استاندارد اروپایی EN 149 در این نوع ماسک نشان می دهد که این ماسک ها  محافظ خوبی در مقابل ذرات معلق روغنی، جامدات و ذرات معلق مرطوب موجود در هوا هستند. 

بیشتر بخوانید :

کدام نوع ماسک بهتر است

انواع ماسک های تنفسی

   ماسک N95
یکی دیگر از انواع ماسک تنفسی که با استفاده از آن می توان به راحتی و آسانی از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کرد، ماسکN95 می باشد. این نوع ماسک، دارای استاندارد جهانی می باشد و در نتیجه، یکی از عالی ترین و بهترین سپر ها برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شناخته می شود. یکی از مهم ترین مسائلی که باید در خصوص ماسک N95 بدانید این است که این نوع ماسک، با داشتن قیمت به صرفه و مناسب یکی از عالی ترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده های روزانه به شمار می رود. در واقع باید اشاره کنیم که با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند و همچنین محافظت بسیار خوبی که از افراد در برابر ویروس کرونا و همچنین هوای آلوده دارند، جزو مناسب ترین و بهترین گزینه های خرید ماسک تنفسی می باشند.

برای مشاهده و خرید انواع تجهیزات حفاظت فردی کلیک نمایید .

ماسک ، ماسک ffp2 ، ماسک n95 ، خرید ماسک ، ماسک فیلتر دار ، دستگاه پالس اکسیمتر ، کاربرد دستگاه پالس اکسیمتر، شیلد صورت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *